נציב תלונות הציבור

נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה.

 

לקוח המבקש לפנות אל נציב תלונות הציבור בפניית ערעור, מחלוקת או קובלנה, יכול לעשות זאת לאחר שפנה וטפול על ידי מערך שירות הלקוחות בחברה וברשותו מספר פניה.

 
ניתן לפנות ולצרף מסמכים בלשונית 'צור קשר' באתר החברה, או בקישור הבא

וכן באמצעות פקס מס' 076-8870010

 

 


 

 

 

פתח צ'אט