תנאי שרות – פורטל לקוחות
תאור כללי
פורטל הלקוחות של דואר ישראל מתוכנן לאפשר ללקוחות ניהול מכלול הפעילויות שלהם מול דואר ישראל, דבר אשר יקל על קבלת המידע הרלוונטי וישפר את השרות ללקוחות.
מנויי הפורטל, יקבלו מידע ועדכונים בזמן אמת בנוגע למשלוחיהם המנוטרים. בעתיד יוכלו להזמין בפורטל שרותים שונים, לשלם, לבצע ברורים ולהגיש תלונות ו"לשוחח" בשיחות צ'אט עם נציגי שרות.
הפורטל נמצא בשלבי פיתוח ומאפשר קבלת מידע דוארי (כגון: ברור מיקוד ואיתור יחידות דואר) וכן קבלת עדכונים לגבי פריטים מנוטרים, אשר יש להם מספר פריט, כמפורט בשרותים שלהלן. לצורך קבלת מידע בנוגע לסטטוס פריט כלשהו, יש צורך בהזנת מספרו (פעם אחת בלבד), ובכניסות הבאות למערכת, המידע על הפריט יופיע אוטומטית.
תנאי שימוש בפורטל
השימוש בפורטל יתאפשר ללקוחות אשר ימלאו את פרטיהם, כפי שהם מופיעים במסך הרישום והסכימו ו/או ביקשו להירשם לפורטל.
מספר תעודת הזהות של הלקוח הינו הפרט המזהה של הלקוח בכניסותיו העתידיות לפורטל והוא פרט חובה.
השימוש בפורטל הוא ללא תשלום.
לקוח שיהיה מעוניין, יוכל להסיר עצמו מהפורטל בכל עת.
עדכונים שיווקיים
דואר ישראל מעוניינת מעת לעת לעדכן את לקוחותיה בנוגע למוצרים ושרותים חדשים, מידע רלוונטי לגבי שרותים קיימים והצעות שיווקיות שונות.
לקוח יקר, על מנת שתוכל ליהנות משירות מיטבי בדואר ישראל ולקבל מידע והצעות אטרקטיביות לרכישת מוצרים ושירותים בחברתנו, אנא אשר כי נוכל לפנות אליך בעתיד ע"י סימון Vבמקום המתאים בדף הרישום שבפורטל.
סוגי השרותים
השרותים המנוטרים - להלן השרותים המנוטרים, עבורם ניתן יהיה לקיים מעקב באמצעות הפורטל. על מנת לראות את תנאי השרות, לקבל מידע כללי ואת מחירי השרותים השונים יש להיכנס לקישור של השרות.
פורטל הלקוחות של דואר ישראל מתוכנן לאפשר ללקוחות ניהול מכלול הפעילויות שלהם מול דואר ישראל, דבר אשר יקל על קבלת המידע הרלוונטי וישפר את השרות ללקוחות.
מנויי הפורטל, יקבלו מידע ועדכונים בזמן אמת בנוגע למשלוחיהם המנוטרים. בעתיד יוכלו להזמין בפורטל שרותים שונים, לשלם, לבצע ברורים ולהגיש תלונות ו"לשוחח" בשיחות צ'אט עם נציגי שרות.
הפורטל נמצא בשלבי פיתוח ומאפשר קבלת מידע דוארי (כגון: ברור מיקוד ואיתור יחידות דואר) וכן קבלת עדכונים לגבי פריטים מנוטרים, אשר יש להם מספר פריט, כמפורט בשרותים שלהלן. לצורך קבלת מידע בנוגע לסטטוס פריט כלשהו, יש צורך בהזנת מספרו (פעם אחת בלבד), ובכניסות הבאות למערכת, המידע על הפריט יופיע אוטומטית.
תנאי שימוש בפורטל
השימוש בפורטל יתאפשר ללקוחות אשר ימלאו את פרטיהם, כפי שהם מופיעים במסך הרישום והסכימו ו/או ביקשו להירשם לפורטל.
מספר תעודת הזהות של הלקוח הינו הפרט המזהה של הלקוח בכניסותיו העתידיות לפורטל והוא פרט חובה.
השימוש בפורטל הוא ללא תשלום.
לקוח שיהיה מעוניין, יוכל להסיר עצמו מהפורטל בכל עת.
עדכונים שיווקיים
דואר ישראל מעוניינת מעת לעת לעדכן את לקוחותיה בנוגע למוצרים ושרותים חדשים, מידע רלוונטי לגבי שרותים קיימים והצעות שיווקיות שונות.
לקוח יקר, על מנת שתוכל ליהנות משירות מיטבי בדואר ישראל ולקבל מידע והצעות אטרקטיביות לרכישת מוצרים ושירותים בחברתנו, אנא אשר כי נוכל לפנות אליך בעתיד ע"י סימון Vבמקום המתאים בדף הרישום שבפורטל.
סוגי השרותים
השרותים המנוטרים - להלן השרותים המנוטרים, עבורם ניתן יהיה לקיים מעקב באמצעות הפורטל. על מנת לראות את תנאי השרות, לקבל מידע כללי ואת מחירי השרותים השונים יש להיכנס לקישור של השרות.
דואר רשום
דואר רשום לחו"ל
דואר שליחים
Eco post
EMS
EMS PLATINUM
My Post עד אלי
מהיר אקספרס
ברורים ופניות לשרות לקוחות – עבור דברי דואר מנוטרים בארץ, לחו"ל ומחו"ל
לקוח המעוניין לקבל מידע בנוגע לדברי דואר, באפשרותו לפנות לדואר ישראל באחת הדרכים:
1. באמצעות צ'אט עם נציג באתר דואר ישראל באינטרנט, נציג השירות יבצע עבורו את הבדיקהוישיב לו.
2. פתיחת פניה באמצעות "צור קשר" באתר דואר ישראל באינטרנט.
3. באמצעי תקשורת נוספים: טלפון 171, פייסבוק דואר ישראל
בעת בקשה לבירור גורל דבר דואר נדרש להמציא את המסמכים הבאים:
א. אישור תעודת משלוח.
ב. חשבוניתהמעידה על ערך התכולה.
ג. כאשר מדובר על פריט מחו"ל, שהוכרז עליו אובדן או נזק, יש צורך בכתב וויתור המעיד כי השולח ויתר על פיצוי לטובת הנמען.
קישור לטופס בירור גורל דבר דואר בארץ ובירור גורל דבר דואר לחו"ל/מחו"ל
אחריות ופיצויים
אחריות חברת דואר ישראל לדבר דואר ולחבילה במסגרת שרותי דואר ישראל מתקיימת בהתאם להוראת כל דין לרבות חוק הדואר התשמ"ו- 1986והתקנות שהותקנו לפיו.
במקרים של אובדן, גניבה או נזק, יהיה הלקוח זכאי לפיצוי עד הסכום המרבי הקבוע בהתאם לכל דין לרבות הוראות חוק הדואר התשמ"ו- 1986 , התקנות שהותקנו לפיו והכללים. אין אחריות לנזק שנגרם בשל איחור במסירת דבר דואר, אך במקרה של עיכוב במסירת דבר דואר, יוחזרו דמי המשלוח בכפוף לכללים.
דואר רשום לחו"ל
דואר שליחים
Eco post
EMS
EMS PLATINUM
My Post עד אלי
מהיר אקספרס
ברורים ופניות לשרות לקוחות – עבור דברי דואר מנוטרים בארץ, לחו"ל ומחו"ל
לקוח המעוניין לקבל מידע בנוגע לדברי דואר, באפשרותו לפנות לדואר ישראל באחת הדרכים:
1. באמצעות צ'אט עם נציג באתר דואר ישראל באינטרנט, נציג השירות יבצע עבורו את הבדיקהוישיב לו.
2. פתיחת פניה באמצעות "צור קשר" באתר דואר ישראל באינטרנט.
3. באמצעי תקשורת נוספים: טלפון 171, פייסבוק דואר ישראל
בעת בקשה לבירור גורל דבר דואר נדרש להמציא את המסמכים הבאים:
א. אישור תעודת משלוח.
ב. חשבוניתהמעידה על ערך התכולה.
ג. כאשר מדובר על פריט מחו"ל, שהוכרז עליו אובדן או נזק, יש צורך בכתב וויתור המעיד כי השולח ויתר על פיצוי לטובת הנמען.
קישור לטופס בירור גורל דבר דואר בארץ ובירור גורל דבר דואר לחו"ל/מחו"ל
אחריות ופיצויים
אחריות חברת דואר ישראל לדבר דואר ולחבילה במסגרת שרותי דואר ישראל מתקיימת בהתאם להוראת כל דין לרבות חוק הדואר התשמ"ו- 1986והתקנות שהותקנו לפיו.
במקרים של אובדן, גניבה או נזק, יהיה הלקוח זכאי לפיצוי עד הסכום המרבי הקבוע בהתאם לכל דין לרבות הוראות חוק הדואר התשמ"ו- 1986 , התקנות שהותקנו לפיו והכללים. אין אחריות לנזק שנגרם בשל איחור במסירת דבר דואר, אך במקרה של עיכוב במסירת דבר דואר, יוחזרו דמי המשלוח בכפוף לכללים.