הנפקת רשיונות רכב והנפקת רשיונות נהיגה ביחידות הדואר

כחלק משיתוף הפעולה ההולך וגובר, בין משרד התחבורה לדואר ישראל, מהיום תוכלו לחסוך זמן יקר על ידי שירותי משרד התחבורה, בכל אחד מ-400 סניפי דואר ישראל - הנפקת רישיון רכב, תשלום עבור מבחני נהיגה, הנפקת רישיון נהיגה, תשלום רישיון רכב, וזו רק ההתחלה.

 

לרשימת הסניפים 

 

אנו מבינים כי הזמן שלכם יקר, ואנו עושים כל שניתן על מנת להקל ולייעל עבורכם מגוון רחב של שירותים.

 

מתחילים בקליק: מזמינים עכשיו תור בקליק, מגיעים לסניף הדואר הקרוב לאיזור מגוריכם, ומתקבלים בשעה שנקבעה לכם, מבלי להמתין בתור.

 

הנפקת רישיונות נהיגה

מחפשים היכן להנפיק רישיון נהיגה שאבד? אולי דרושה לכם הנפקת רישיון נהיגה זמני? לא צריך ללכת רחוק, בכל אחד מסניפי הדואר אנו מציעים: הנפקת רישיון נהיגה שאבד, הנפקת כפל רישיון נהיגה, הנפקת רישיון נהיגה זמני, תשלום עבור מבחני נהיגה וגם הנפקת העתק רישיון נהיגה. אז לפני שעולים על הרכב ומתיישבים מאחורי ההגה מוודאים שהרישיון בתוקף. אם לא, זה הזמן להזמין תור בקליק

לתשומת ליבכם

התעודה המזהה לביצוע הפעולה היא תעודת זהות מקורית בלבד, או דרכון ישראלי בתוקף לתושב ישראלי או דרכון זר לתושב זר.

ניתן להנפיק רישיון נהיגה באחד מהמקרים הבאים

  • אובדן
  • שחיקה
  • כפל
  • חידוש

תשלום רישיון רכב

בשביל תשלום אגרת רישיון רכב, לא צריך לנסוע רחוק - אנו מציעים בכל אחד מ-400 הסניפים שלנו, תשלום רישיון רכב לטסט, תשלום עבור מבחני נהיגה, חידוש רישיון רכב ועוד. כל שעליכם לעשות, זה להמזין תור למועד שנוח לכם, להגיע בשעה שנקבעה וזה הכל. בלי להמתין בתור ובלי לנסוע רחוק.

הנפקת רישיונות רכב

צריכים להנפיק רישיון רכב שכבר שילמתם עבורו? היום זה פשוט. בכל אחד מסניפי הדואר אנו מציעים: הנפקת רישיון רכב ששולם והנפקת רישיון רכב שאבד. מדהים, לא? וזה לא הכל, מכרתם או קניתם רכב? גם הנפקת רישיון רכב לאחר העברת בעלות, תוכלו לבצע בכל אחד מהסניפים שלנו.

לתשומת ליבכם

המבקשים להנפיק רישיונות רכב בדואר, יידרשו להציג תעודת זהות או להציג רישיון נהיגה מפלסטיק, הנושא תמונה ובתוקף. תוכלו להנפיק רישיון רכב לאחר ביצוע העברת בעלות על הרכב (בכדי שהפרטים של קונה הרכב יופיעו כבר על הרישיון).

בנוסף למצבים הללו, ניתן להנפיק רישיון רכב גם:

  • בסמוך לטסט השנתי
  • מסיבה כלשהי לא קיבלת את רישיון הרכב סמוך למועד החידוש
  • אם הרישיון אבד או נגנב.

צריכים לשלם עבור רישיון נהיגה או רכב?

הזמינו עכשיו תור בקליק

 

לפרטים נוספים אודות השירותים ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של בנק הדואר, בטלפון 02-5005303


פתח צ'אט