כרטיסי ויזה נטען $ ומולטיקארד של בנק הדואר

לקוחות יקרים! תודה שבחרתם בכרטיס ויזה נטען של בנק הדואר.

 

במקרה ותוקף כרטיסיכם פג וקיימת יתרת זכות בכרטיס זה, הינכם מוזמנים להגיע לסניף הדואר הסמוך למקום מגוריך, כדי להחליף את כרטיסכם לכרטיס חדש, והעברת היתרה לכרטיס החדש. לקביעת תור בסניף הדואר.

 

במקרה של סירוב עסקה בשל יתרה נמוכה -  או אם קיבלתם התראה כי היתרה בכרטיסכם נמוכה, באפשרותכם לטעון את הכרטיס בסניף הדואר הקרוב אליך, או לבצע העברה בנקאית למספר חשבון - לפרטים והנחיות.

 

במקרה ולא השתמשתם בכרטיסכם מעל 3 חודשים וקיימת יתרה בכרטיס, היינו ממליצים לבצע פעולה כלשהי בכרטיס על מנת להימנע מעמלת אי שימוש נגבת בתום 12 חודשים.

 

אנו ממליצים להוריד את האפליקציה הסלולארית שלנו במהירות ובקלות ולבצע שפע פעולות כמו בדיקת יתרה, שחזור קוד סודי, חסימת כרטיס ועוד

להורדת האפליקציה החדשה:

בעלי אנדרואיד -  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.i2cinc.ipbank 

בעלי אייפון  - https://apps.apple.com/il/app/%D7%95%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%9F-%D7%91%D7%A0%D7%A7-%D7%94%D7%93%D7%95%D7%90%D7%A8/id1626591040?l=iw

ניתן להתחבר גם באמצעות אתר האינטרנט בכתובת  -   https://ipb-ch.mycardplace.com/cholder/welcome.action?request_locale=iw

 

נשמח לעמוד  לשירותכם במוקד שירות הלקוחות:

לפניות בנושא יתרה, רכישות בבתי עסק, משיכות כספים, חסימות כרטיס, התחברות לאתר ולאפליקציה צרו קשר במספר 073-2633555

לפניות בנושא רכישת כרטיס, טעינה, פירעון והחלפת כרטיס צרו קשר במספר 076-8871133

 

בברכה,

בנק הדואר אגף שירות לקוחות


פתח צ'אט