דלג לתוכן מרכזי

הוראות תפעול ושימוש לכרטיסי ויזה

ניתן לקבל מידע על פעולותיך ויתרתך בכרטיס באתר האינטרנט שלנו. בעת הרישום הראשוני באתר נדרש להקיש את הפרטים הבאים:

לביצוע הרשמה לאתר/ האפליקציה מלא את ההנחיות הבאות:

  1. בדף יש ללחוץ על הרשמה.
  2. הקליד את מספר הכרטיס בן 16 ספרות, לחץ על "המשך".
  3. הקליד 3 ספרות של קוד האבטחה הרשום בגב הכרטיס, בחר את תוקף הכרטיס לחץ על "הבא" להמשך.
  4. נדרש להגדיר פרטים אישיים:
  1. אמתו כי כתובת המייל ומספר הטלפון המופיעים במסך תקינים.
  2. הקלידו שם משתמש לבחירתכם.
  3. בחרו סיסמא חדשה המכילה 8 תווים ומעלה (אותיות לועזיות, ספרות ותו מיוחד)
  4. הקלדו את הסיסמא בשנית לאימות ולחץ על "צור משתמש".

בסיום ההרשמה, תועברו לדף הכניסה לביצוע התחברות לאתר ע"י הקלדת שם המשתמש והסיסמה.


שיחזור סיסמא (קוד) לכרטיס
ניתן לשחזר את הקוד הסודי באמצעות:

המענה קולי - 073-2633555

באתר

באפליקציה:  בעלי מכשיר אנדרואיד לחצו כאן, בעלי מכשיר אייפון לחצו כאן 

 

כיצד להחליף או לפדות את הכרטיס

 

פג תוקפו של הכרטיס

כאשר פג תוקפו של הכרטיס תוכל לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך עם הכרטיס ועם תעודה מזהה ולהעביר את היתרה שבכרטיס לכרטיס חדש.

אחרת תוכל לפדות את הכרטיס. עלות כרטיס חדש היא 45 ש"ח או 85 ש"ח עבור מולטיקארד.

 

פירעון הכרטיס

חזרת מחו"ל ונשארה יתרה בכרטיס? ניתן לשמור את כרטיסך לטיול נוסף או לפדות את היתרה בכרטיס באמצעות אחד מסניפי הדואר: גש לסניף הדואר הקרוב אליך עם הכרטיס ותעודת זהות / דרכון תקינים ובתוקף ושם יתנו לך את יתרת הכרטיס במזומן בשקלים (לפי שער קנית מזומן דולרים) או במט"ח - כרוך בעמלה.

  • (לשם פירעון הכרטיס לא ניתן לשלוח נציג מטעמך לסניף הדואר).

 

בירור חיוב

בירור על חיוב בכרטיס יכול להיעשות באתר האינטרנט או באפליקציית הכרטיס 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

ניתן גם ליצור קשר עם מוקדי השירות של הכרטיס הפעילים בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 ובימי שישי וערבי חג 08:00-12:00 .

לפניות בנושא יתרה, רכישות, משיכות, חסימות כרטיס אתר ואפליקציה צרו קשר במספר 073-2633555

לפניות בנושא רכישת כרטיס, טעינה, פירעון והחלפת כרטיס צרו קשר במספר 076-8871133

 

 אובדן/גניבת הכרטיס

בעת אובדן / גניבת הכרטיס אנא צור קשר עם המוקד הטלפוני בטלפון: 972-73-2633555. הכרטיס מבוטח כמקובל בכל סוגי כרטיסי האשראי.

ניתן לחסום את הכרטיס גם באמצעות המענה הקולי והאפליקציה.

במקרה הצורך צרו קשר עם מוקד כרטיס ויזה נטען בשעות הפעילות. במידת הצורך ניתן להסיר חסימת כרטיס באמצעות האפליקציה באופן עצמאי.

 

חזרה לדף הראשי של כרטיס ויזה נטען $

חזרה לדף הראשי של כרטיס מולטיקארד