מאסטרקארד: מדריך לניהול ושימוש בכרטיס
הכרטיס הנטען של מאסטרקארד הוא כלי נוח ופשוט לתשלום, והוא טעון בכל היתרונות: הוא מקל על ביצוע תשלומים, עוזר לשמור על תקציב, מפשט את המורכבות בניהול הוצאות ומאפשר רכישות בחנויות פיזיות ובאינטרנט - ללא צורך בניהול חשבון בנק.
כדי להקל ולפשט עוד את ההתנהלות הפיננסית, לפניך מידע לגבי השימוש בכרטיס מאסטרקארד, כולל, החלפת כרטיס, פדיון יתרה, בירור חיובים, בירור יתרה ודיווח על אובדן או גניבה.
טעינה מיידית ופשוטה
נגמרה לכם היתרה בכרטיס? בעידן שבו הזמן הוא משאב יקר, טעינת הכרטיס במזומן מתבצעת בלחיצת כפתור, מכל מקום ובכל שעה.
בדואר ישראל תוכלו לטעון את כרטיס המאסטרקארד שלכם בדרך הנוחה לכם: באתר, באפליקציה, בהעברה בנקאית, בכרטיס אשראי, וכמובן גם באחד מסניפי דואר ישראל.
הטעינה זמינה עבורכם תמיד – פשוט, מיידי וללא מאמץ.
ניהול נוח באמצעות האתר והאפליקציה
הכרטיס הנטען של מאסטרקארד מאפשר לך שליטה מוחלטת באמצעות גישה קלה לכל המידע על הפעולות בכרטיס.
בכל שעה ניתן להיכנס לאתר או לאפליקציה, לצפות ביתרה ובכל הפעולות והרכישות שבוצעו, מכל מכשיר.
בכל כניסה לחשבונך יש להזין את 4 הספרות האחרונות של הכרטיס.
להורדת האפליקציה:
ניתן לקבל מידע על הפעולות בכרטיס גם באמצעות במוקד הטלפוני 180-943-1521. המוקד עובד 24/7.
חידוש תוקף הכרטיס
תוקף הכרטיס פג? אין בעיה! גשו לסניף הדואר הקרוב עם תעודה מזהה, ותוכלו להנפיק כרטיס חדש במהירות.
אם יש יתרה בכרטיס הישן, היא תעבור לכרטיס החדש – רק זכרו להביא אותו איתכם. הכסף שלכם נשאר שלכם, הוא לא הולך לשום מקום!
פדיון יתרת הכרטיס
אם מכל סיבה שהיא החלטתם לפדות את היתרה שבכרטיס ולקבל את תמורתה במזומן -
גשו לסניף הדואר הקרוב אליכם עם תעודת זהות ועם הכרטיס הנטען, ושם תקבלו את את יתרת המזומן בשקלים.
שימו לב - נוכחותו של בעל הכרטיס נדרשת לביצוע פדיון הכרטיס.
הכרטיס הלך לאיבוד?
אפשר להירגע.. זה חלק מהחיים. החדשות הטובות הן, שאת הכרטיס הנטען שלך תוכלו לחסום מיד ובקלות, באמצעות האתר, האפליקציה, או באמצעות המוקד הטלפוני 180-943-1521.
היתרה בכרטיס תישמר, כמובן, בשבילכם.
שימו לב: הכרטיס מבוטח כמקובל בכל סוגי כרטיסי האשראי