מאסטרקארד צור קשר
באמצעות מוקד השירות הטלפוני
"שימו לב! מסיבות בטחוניות אין לציין את מספר כרטיס המאסטרקארד נטען שלכם במלואו בעת פנייה בכתב. מסרו בכתב רק את 6 הספרות הראשונות וארבע ספרות אחרונות של הכרטיס, לדוגמא 7890******123456.
אנא התקשרו לשירות המוקד הטלפוני שלנו בכל שעות היממה ושם יוכלו לסייע בנוגע לנושאים הבאים (מסיבות ביטחוניות לא ניתן לדון בהם באמצעות דוא"ל):
- כרטיסים שאבדו/נגנבו/נפגמו
- שאלות בנוגע לעסקאות שנעשו בכרטיס או בנוגע ליתרות בכרטיס
- עזרה בנוגע לקוד הסודי
- רישום ל"חשבון שלי" באינטרנט
- סיוע בנוגע לשם משתמש ו/או סיסמה ל"חשבון שלי" שנשכחו.
באמצעות דוא"ל
לשאלות כלליות, או למתן חוות דעת בנוגע לשימוש בכרטיס מאסטרקארד נטען אנא צרו קשר באמצעות דוא"ל MasterCardFX@postil.com
עבור כרטיס פרימיום prepaidmgmt_servicequality@mastercard.com
באמצעות הטלפון
אנא לחצו כאן לרשימת מספרי הטלפון של מוקדי השירות הטלפוני ברחבי העולם. ניתן ליצור קשר גם על ידי פקס שמספרו 4817 610 208 (0) (44+).
לדף הבית של כרטיס מאסטרקארד פרימיום