דלג לתוכן מרכזי

מאסטרקארד צור קשר

באמצעות מוקד השירות הטלפוני

"שימו לב! מסיבות בטחוניות אין לציין את מספר כרטיס המאסטרקארד נטען שלכם במלואו בעת פנייה בכתב. מסרו בכתב רק את 6 הספרות הראשונות וארבע ספרות אחרונות של הכרטיס, לדוגמא 7890******123456.

אנא התקשרו לשירות המוקד הטלפוני שלנו בכל שעות היממה ושם יוכלו לסייע בנוגע לנושאים הבאים (מסיבות ביטחוניות לא ניתן לדון בהם באמצעות דוא"ל):

  • כרטיסים שאבדו/נגנבו/נפגמו
  • שאלות בנוגע לעסקאות שנעשו בכרטיס או בנוגע ליתרות בכרטיס
  • עזרה בנוגע לקוד הסודי
  • רישום ל"חשבון שלי" באינטרנט
  • סיוע בנוגע לשם משתמש ו/או סיסמה ל"חשבון שלי" שנשכחו.

באמצעות דוא"ל

לשאלות כלליות, או למתן חוות דעת בנוגע לשימוש בכרטיס מאסטרקארד נטען אנא צרו קשר באמצעות דוא"ל MasterCardFX@postil.com

עבור כרטיס פרימיום prepaidmgmt_servicequality@mastercard.com

באמצעות הטלפון

אנא לחצו כאן לרשימת מספרי הטלפון של מוקדי השירות הטלפוני ברחבי העולם. ניתן ליצור קשר גם על ידי פקס שמספרו 4817 610 208 (0) (44+).


לדף הבית של כרטיס מאסטרקארד

לדף הבית של כרטיס מאסטרקארד פרימיום