דלג לתוכן מרכזי

איסוף ותשלום תקבולים ממשרד רואי חשבון ויועצי מס

שירות ייחודי אשר ניתן למשרדי רואי חשבון ויועצי מס באמצעות שליח מיוחד של דואר ישראל.

השירות כולל איסוף תיקי תקבולים ומסמכים ממשרדי רואי החשבון ויועצי המס והשבתם לאחר שטופלו בבנק הדואר. 

לאחר שטופלו במוקד השירות, לכל מצטרף יסופקו  2 תיקי  תקבולים יעודיים להעברת  פנקסים ושברי תשלום. 

תיק התקבולים שייאסף ממשרד רואה החשבון יכיל עד 15 ק"ג של דברי דואר, פנקסים ושוברי תשלום להחתמה בבנק הדואר. 

משרד רואה החשבון המבקש להצטרף לשירות ירשם כמנוי בדואר שליחים.

הכנת החומר באחריות המנוי.

 

דגשים:

  • טופס מנוי לשירות השליחים כולל הרשאה לחיוב באמצעות חשבון בנק/כרטיס אשראי. נדרשת חתימה על טופס זה
  • הזמנת השירות: בימים א-ה עד לשעה 14:00, ביום ו' ובערבי חג זימון לאיסוף עד השעה 09:00 ובהתאם לרשימת היעדים
  • התקבולים יחתמו בחותמת בנק הדואר ויוחזרו למשרד רואה החשבון עד שלושה ימים לאחר איסופם.
  • השירות לא יסופק ביום האחרון לביצוע התשלום בדרך כלל ב - 15 לחודש או במועד האחרון לתשלום אשר נקבע על ידי רשות המסים וביטוח לאומי. 
  • במידה ויחליט הלקוח לסיים את ההתקשרות, יחזיר את תיקי התקבולים שקיבל לחברת דואר ישראל*

 

מחיר השירות:  המחיר עבור תיק תקבולים ראשון 75 ₪ בתוספת מע"מ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 *תיק שלא יוחזר יחוייב בסך של 100 ש"ח.