דלג לתוכן מרכזי

בנק הדואר שירותים לעסקים

 

 

שירות בנק הדואר ללקוחות עסקיים

בנק הדואר מספק ללקוח העסקי מגוון שירותים ייחודיים בעלויות נמוכות, המאפשרים לנהל את כספי העסק בקלות וביעילות. במידה והלקוח בעל חשבון בבנק הדואר, חלק מהשירותים אף אינם מחייבים הגעה לסניף.
הפריסה הרחבה של סניפי הדואר מאפשרת ללקוחות עיסקיים לגבות תקבולים מחייבים ולהעביר תשלומים לזכאים ברחבי הארץ בזמינות ובנגישות מירביים!

להלן חלק ממגוון השירותים המוצעים ללקוח העסקי המזדמן (גם אם אינו בעל חשבון בבנק הדואר):

 

במידה והינך בעל חשבון בבנק הדואר מוצעים לך שירותים נוספים הייחודיים לבנק הדואר:

פתיחת חשבון

לשם פתיחת חשבון בבנק הדואר יש להמציא את המסמכים המפורטים בקישור הבא.

לתשומת ליבכם, הפתיחה נעשית בפועל במטה, במחלקת הלקוחות בבנק הדואר לאחר בדיקת טפסים. הפעלת החשבון והשימוש בו תתאפשר רק לאחר אישור הטפסים במטה.

קבלת מידע על שירותים בחשבונך

- קבלת ריכוז יומי על פעילויות בחשבון (בצירוף שוברים).
- אינפורמציה באמצעות האינטרנט: קבלת מידע על הפעילות בחשבון באופן מקוון לפרטים  כניסה לחשבונך
- אינפורמציה באמצעות מענה קולי ממוחשב בטלפון מס' 02-5005303 

שירותים מקוונים

  • שירותי תשלומים לזכאים ולעובדים  (תשלום למוטבים בתהליך מקוון).
  • שירותי גבייה מקוונים – השירות מאפשר ללקוחות לבצע תשלום חוב לבית העסק ללא שובר תשלום דרך סניפי הדואר (מתוך קובץ חייבים או חיבור בזמן אמת לבית העסק) תשלום החוב ייקלט במערכת בית העסק בסוף היום או מיידית (בזמן אמת) בהתאם לשיטת העבודה.

לתשומת ליבכם

השירותים השונים כרוכים בעמלה. לתעריפון המלא לחצו כאן

 

למידע נוסף אנא פנה למוקד הלקוחות בטלפון 02-5005303.