דלג לתוכן מרכזי

הערכות מחודשת בנק הדואר

לקוחות יקרים,

 

מצב החירום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה מציב בפנינו מציאות חדשה ומלאת אתגרים. הנחיות משרד הבריאות מורות על צמצום פעילות במרחב הציבורי, ולכן פעלנו במספר מישורים על מנת להמשיך ולתת ללקוחותינו שירות בצורה הטובה והיעילה ביותר.

אנו עומדים לרשותכם במגוון ערוצי תקשורת המאפשרים קבלת מידע וביצוע פעולות בחשבון:
• אתר בנקאות
• מענה קולי ממוחשב
• מוקד טלפוני

כמו כן, פעלנו על מנת לאפשר למקבלי קצבת זקנה מביטוח לאומי לקבל את הקצבה בכרטיס נטען שישלח עד אליהם מבלי שיצטרכו לצאת מהבית ולגשת לסניפי הדואר.

בימים אלו זמני ההמתנה לנציג שירות עשויים להיות ארוכים מהרגיל, אנו ממליצים לכם להשתמש במגוון הערוצים הדיגיטליים הזמינים עבורכם 24 שעות ביממה.
ניתן לבצע רישום מהיר ופשוט לאתר הבנקאות בקישור http://www.bankhadoar.co.il/#/Login/Register

 

לתשומת לבכם, סניפי הדואר ומוקד השירות הטלפוני עברו לעבוד במתכונת מצומצמת.
המוקד יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00 ובימי שישי בין השעות 8:00-12:00. רשימת סניפי הדואר הפתוחים ושעות הפעילות הסניפים מתעדכנת כל העת ומפורסמת באתר דואר ישראל בכתובת www.israelpost.co.il .

 

 

בברכת בריאות איתנה,
בנק הדואר