דלג לתוכן מרכזי

מאסטרקארד אבטחת הכרטיס

אבטחת הכרטיס 

לצערנו מושגים כמו גניבת זהות והונאות אינם זרים לנו בימים אלו. אנו מודעים לאיום זה ולדאגותיכם הכרוכות בכך זו הסיבה שמניעת הונאות נמצאת בחשיבות עליונה אצלנו. הפעילות בכרטיסי מאסטרקארד נטען מט"ח מנוטרת באופן קבוע לזיהוי פעילות חריגה. אם אנו מגלים דבר מה חשוד ניצור איתך קשר לבדיקת הפעולות בכרטיס, נציג בפניכם כמה עצות שיעזרו לכם להימנע מהונאות.

 

פעולות בסיסיות

 

  • הנכם מתבקשים לוודא את שלמות ותקינות כרטיס הקוד הסודי לפני פתיחתו, זאת לצורך הבטחת סודיות הקוד.
  • אנו ממליצים, מיד עם קבלת הכרטיס בסניף לשנן את הקוד הסודי. לאחר שינון הקוד הסודי השמידו אותו.
  • אין לשמור את הקוד הסודי יחד עם הכרטיס, מרגע זה הכרטיס פעיל וניתן לבצע בו פעולות.
  • חתמו בגב הכרטיס מיד עם קבלתו.
  • בדקו את העסקאות בכרטיס באופן קבוע ודווחו מיד על חריגה.
  • אם הדפסתם את פירוט העסקאות מהאינטרנט שמרו אותו היטב ו גרסו אותו במידה וסיימתם להשתמש בו.
  • לעולם אל תמסרו את פרטיכם האישיים למישהו שמתקשר  בטענה שהוא נציג של חברה מוכרת.
  • אל תמסרו את פרטיכם כתגובה על דואר אלקטרוני שקיבלתםמכתובת שאינכם מכירים.
  • היזהרו מאדם כלשהו המבקש פרטים מזהים נפוצים, כגון: שם הנעורים של אמכם, תאריך לידה או מידע על מקום עבודתכם.
  • לעולם אל תמסרו את הקוד הסודי, אפילו לא לאדם הטוען שהוא נציג החברה שהנפיקה את הכרטיס.
  • אל תתנו לשום דבר להסיח את  דעתכם כאשר  אתם משתמשים במכשיר למשיכת מזומנים או מבצעים עסקה בכרטיס. יכול להיות שמישהו מנסה לגלות את הקוד הסודי  לכרטיס.

 

הונאות במכשירים למשיכת מזומן

 

  • לעולם אל תרשמו את הקוד הסודי  או  תשמרו אותו ביחד עם הכרטיס.  היו ערנייים בעת שימוש בכרטיס ו תהיו בטוחים:
    • שלא חיבלו במכונה.
    • שאף אחד לא יכול לראות  אתכם מקישים את הקוד הסודי.
    • הכרטיס והמזומן מוסתרים ובטוחים לפני ש אתם עוזבים את המכונה.
    •  שמרו כל מסמך מודפס ו השמידו אותו במועד מאוחר יותר.
  • אם הכרטיס "נבלע" אנא  צרו קשר עם המוקד לקבלת עזרה.

 

זיוף והונאה

 

בא בקלות הולך בקלות. תמיד  שמרו את הכרטיס בטווח ראיה בעת ביצוע רכישה. יכול להיות שיסרקו את פרטיו.

"סריקה" מתרחשת כאשר המידע על הפס המגנטי מועתק באופן אלקטרוני לכרטיס אחר, המאפשר לזייפנים לבזבז/לגנוב את הכספים שנמצאים בכרטיס. זה קורה לרוב בתחנות דלק, מסעדות, ברים ומכשירים למשיכת מזומנים.


אל תתפסו ברשת

 

מאוד חשוב כשאתם משתמשים בכרטיס ברשת זה יהיה בדפדפן מאובטח. דפדפן מוכר כלשהו אשר יתריע  בפניכם האם האתר בו  אתם נמצאים מאובטח או לא מאובטח.

דפדפנים אלה מערבלים את המידע האישי  שלכם לפני המשלוח שלו כך שאף אחד אחר לא יוכל לקרוא אותו. דאגו שבמחשב תהיה תוכנת אנטי וירוס עדכנית. Firewall יכול גם הוא לעזור בהגנה על המחשב.

 

רכישה בטוחה באינטרנט

 

דעו עם מי  אתם  עושים עסקים. השתמשו רק בחברות מוכרות והקלידו את כתובת האינטרנט שלהם בעצמכם. אל  תמסרו  פרטים כתגובה לדואר אלקטרוני שאינכם מכירים ואם האתר נותן  אפשרות להשתמש בערוץ מאובטח בחרו בו. כפי שאתם שומרים קבלות למקרה שתרצו להחזיר או להחליף מוצר כלשהו,  יש לשמור עדויות לכל העסקאות.  הדפיסו ו שמרו עותק של טופס ההזמנה והאישור שלה.

 

"דיוג"

 

"דיוג" זהו ניסיון של רמאים "לדוג" את כרטיסכם, חשבונכם או פרטיכם האישיים. ניסיונות "דייג" מופיעים כדואר אלקטרוני  שנראה כאילו הגיע מהבנק  או ממנפיק הכרטיס שלכם העוסק כביכול בביטחון שלכם. אז מורים  לכם ללחוץ על קישור המוביל  אתכם לאתר שיקרי המבקש להכניס את  פרטים על מנת להיכנס לחשבון. האתר מתוכנן כך שהוא שומר את כל הפרטים שהוקלדו בו.

אם ניצור  איתכם קשר באמצעות הדואר האלקטרוני אנו לעולם לא נבקש  להיכנס לקישור בו  יש להקליד  פרטים אישיים ו/או סיסמה. אם מתעוררות  בכם אי אלו ספקות לגבי אמיתות התכתבויות בנושא כרטיס המאסטרקארד נטען מט"ח אנא  צרו עם מוקד השירות הטלפוני להבהרות נוספות.

 זכרו, אם  אתם מתבקשים להקליד את הקוד הסודי  לתוך אתר אינטרנט יחד עם פרטי כרטיס האשראי , זה כנראה אתר הונאה,  יש לסגור את הדפדפן באופן מיידי.

"חוואות"

 

"חוואות" פועלת בשיטות הדומות ל"דיוג" לצורך פיתוי כניסה לאתר אינטרנט, אך משתמשת בתוכנות חבויות המפנות מאתרים אמיתיים לאתרים שקריים. היא מעתיקה סמלי חברות אמינות כמו בנקים גדולים, משווקים באינטרנט וחברות המנפיקות כרטיסי אשראי ומשכנעת  אתכם להכניס  פרטים אישיים.

 זכרו, אם  אתם מתבקשים להקליד את הקוד הסודי למשיכת מזומנים באתר אינטרנט יחד עם פרטי הכרטיס, ככל הנראה מדובר האתר מזוייף.  סגרו את הדפדפן באופן מיידי ו צרו קשר עם מוקד השירות הטלפוני. (http://www.multicurrencycashpassport.com/israel-post-hebrew/contact-us/card-services/)

 

כרטיסים שנגנבו / אבדו


אם כרטיס המסטרקארד נטען מט"ח נגנב או  אבד, דווחו מידית על כך למוקד השירות הטלפוני. הדיווח המיידי יסייע להגן על הכספים הטעונים בכרטיס. הצוות המסור שלנו זמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע כדי לעזור לכם להמשיך להנות מהטיול.



לדף הבית של כרטיס מאסטרקארד

לדף הבית של כרטיס פרמיום