מאסטרקארד תפעול ושימוש
תפעול ושימוש כרטיס מאסטרקארד
מחזיקי כרטיס מאסטרקארד נהנים ממגוון שירותים וכלים שהופכים את השימוש בכרטיס לפשוט, נגיש ונוח.
רישום לאזור האישי – כל המידע במקום אחד
הירשמו לאזור האישי באתר האינטרנט ותוכלו ליהנות ממידע על פעולות הכרטיס ויתרתכם בלחיצת כפתור אחת. בעת הרישום הראשוני באתר לחץ על "החשבון שלי", בחר "רישום חדש" ופשוט עקוב אחר ההוראות שמופיעות במסך. בכל כניסה ל"חשבון שלי" תתבקש להקיש את 4 הספרות האחרונות שלכרטיסך.
כיצד להחליף את הכרטיס?
פג תוקפו של הכרטיס? אין צורך להילחץ. גשו לסניף הדואר הקרוב אליכם עם הכרטיס ועם תעודה מזהה ותוכלו להעביר את היתרה שנותרה לכם בכרטיס לכרטיס החדש (השירות כרוך בעמלת הנפקת כרטיס).
פדיון יתרת הכרטיס
לנוחיותכם, ניתן לפדות את היתרה שבכרטיס ולקבל את תמורתה בשקלים או במט"ח במזומן, ללא עמלה. גשו לסניף הדואר הקרוב אליכם עם הכרטיס ותעודה מזהה ושם יתנו לך את יתרת הכרטיס במזומן בשקלים (לפי שער קנית מזומן הרלוונטי של בנק הדואר במועד הפדיון) או במט"ח (בהתאם למלאי הקיים בסניף) בניכוי 1% מהקרן. שימו לב – נוכחותו של בעל הכרטיס נדרשת בעת פדיון הכרטיס.
בירור חיוב או פרטי עסקה
לנוחיותכם, ניתן לברר פרטי עסקה שבוצעה באמצעות אתר האינטרנט שלנו או באפליקציה "סמארטקארד נטען" או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני שפתוח עבורכם 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. חייגו 180-943-1521 ונציגנו ישמחו לבדוק ולסייע לכם בכל הפרטים.
דיווח על אובדן/גניבת הכרטיס
לא מוצאים את כרטיסכם? צרו קשר בהקדם עם המוקד הטלפוני בטלפון: 180-943-1521 דווחו על אובדן/גניבה הכרטיס וכמובן שגם תוכלו לחסום אותו. שימו לב, הכרטיס מבוטח כמקובל בכל סוגי כרטיסי האשראי.
גישה לחשבונך
לדף הבית של כרטיס מאסטרקארד