תקנון שליחות מדלת לדלת
חברת דואר ישראל - חטיבת הסחר - שליחות מדלת לדלת -
מידע כללי ללקוח
שירות משלוחים "מדלת לדלת" המאפשר מתן פתרון ללקוחות המעוניינים לשלוח חבילות/מעטפות עם שליח. השירות מתבצע באמצעות מערך השליחים של חברת דואר ישראל.
הזמנת השירות והתשלום עבור השירות מתבצעים באזור האישי MY POST באתר דואר ישראל.
המשקל המרבי לחבילה/מעטפה הינו עד 20 ק"ג , בנפח מרבי של 60 * 40 * 40 ס"מ
(גובה מקסימלי 60 ס"מ).
על כל חבילה/מעטפה תודבק תעודת משלוח נושאת ברקוד: על הלקוח להדפיס את תעודת המשלוח באופן עצמאי מהאתר. כל תעודת משלוח תשמש להפצת חבילה/מעטפה אחת בלבד. השליח יבצע עד 2 ניסיונות מסירה לדבר הדואר.
הנחיות אריזה ואיסורים:
- הלקוח מתבקש לארוז את דבר הדואר בצורה נאותה ולהדביק עליו את תעודת המשלוח.
- אין לקשור או לחבר חבילות/מעטפות.
- לא ייאסף דבר דואר ללא תעודת משלוח.
- אין להעביר תכשיטים, מוצרים העשויים מזכוכית, נוזלים וחומרים מסוכנים.
- בשירות זה לא ניתן להעביר משטחים.
תנאי השירות
איסוף דבר הדואר יבוצע באמצעות שליח דואר ישראל בפריסה ארצית.
כל הזמנת איסוף שתתקבל, תבוצע בהתאם לחלונות הזמן שיוצגו ללקוח בעת הזמנה.
מסירת דבר הדואר תבוצע באמצעות שליח דואר ישראל בכ- 1,400 יעדים.
ניסיון המסירה יבוצע בהתאם לימי הכניסה ושעות ההפעלה של היישוב ולא יאוחר מעד 3 ימי עסקים מיום האיסוף.
- לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים.
- דבר דואר שלא ניתן למסירה יוחזר לשולח, לאחר אישורו.
- רשימת היעדים מתעדכנת מעת לעת.
- אחריות חב' הדואר הינה בגין נזק ישיר בלבד (אובדן, גניבה, נזק) ובהתאם לנהלי הדואר
ומוגבלת לסכום פיצוי מרבי של עד 950 ₪ לדבר דואר.
האחריות ניתנת לפריטים שאינם שבירים.
חברת הדואר זכאית לחקור כל תלונה ו/או תביעה לפיצוי, לקבוע את העובדות הרלוונטיות
למקרה וכן את האחריות ואת מידת החבות לפיצוי בגין המקרה.
הפיצוי ישולם לשולח בתנאי שצירף את כל המסמכים שנתבקש.
הלקוח לא יהיה זכאי לפיצוי באם דבר הדואר הכיל פריטים האסורים למשלוח על פי דין, במידה ודבר הדואר לא נארז כיאות ובצורה מתאימה לתכולתו, נזק תוצאתי או עקיף.
לנוחות הלקוחות מעקב משלוחים
שירות לקוחות לאחר משלוח:
פנייה ישירה לשירות לקוחות בטלפון 171
תמיכה באתר doartek@postil.com