דלג לתוכן מרכזי

איזה כיף, המוצר שהזמנת הגיע לישראל!

כדי לקבל אותו, עליך לפנות אלינו בהקדם.

אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. במסגרת הטיפול בתהליכי היבוא והמכס, קיבלנו מידע אודות הפריט שהזמנת.

בעקבות המידע שהתקבל ובהתאם לדרישות החוק, חשוב לנו לעדכן כי
הפריט שהזמנת (מספר פריט
XXX) מחברת YYY מצריך פנייה למכס.

מדוע צריך לפנות לעמיל מכס?

על מנת להקל על יבוא פריטים שנועדו לשימוש פרטי, נחתם בשנת 2019 צו היבוא האישי. בהתאם לצו, חלק מכלי הרכב או החלפים המיובאים לשימוש אישי או משפחתי אינם מצריכים אישור מהרשויות. לצד זאת, ישנם מוצרי תעבורה מיובאים אשר חלה עליהם חובת עמידה בדרישות תקן, ושחרורם מהמכס כרוך בפנייה לעמיל מכס.

 

עפ"י המידע שקיבלנו, פריט XXX שהזמנת מחברת YYY מצריך פנייה לעמיל מכס.

 

הבנתי, מה אני צריך לעשות?

במקום לפנות לעמיל מכס באופן עצמאי, עמילות המכס של דואר ישראל תבצע עבורך את כל הפעולות הנחוצות במכס לצורך שחרור הפריט שהזמנת.

כדי שנוכל לפעול עבורך מול המכס, יש ליצור עמנו קשר בהקדם
בטלפון 076-8878600 או במייל
AMILUT@POSTIL.COM