דלג לתוכן מרכזי

איזה כיף, המוצר שהזמנת הגיע לישראל!

כדי לקבל אותו, עליך לפנות אלינו בהקדם.

אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. כדי לחסוך זמן יקר ולזרז את הטיפול בתהליכי היבוא והמכס עוד לפני הגעת הפריט לארץ, קיבלנו מידע מקדים אודות הפריט שהזמנת.

בעקבות המידע שהתקבל ובהתאם לדרישות החוק, חשוב לנו לעדכן כי
פריט
XXX שהזמנת מחברת YYY מצריך פנייה למכס.

למה צריך לפנות למכס?

על מנת להקל על יבוא פריטים שנועדו לשימוש פרטי, נחתם בשנת 2019 צו היבוא האישי. בהתאם לצו, חלק גדול מהמוצרים המיובאים לשימוש אישי או משפחתי אינם מצריכים אישור מהרשויות. כדי להבדיל בין יבוא אישי ליבוא מסחרי, נקבע בחוק מהי הכמות המותרת במסגרת יבוא אישי:

  • במשלוח שעלותו עד 1,000$ - עד 30 יחידות מאותו הסוג בכל רבעון.
  • במשלוח שעלותו גדולה מ- 1,000$ - ניתן לייבוא עד 5 יחידות מאותו סוג בשנה קלנדרית.

עפ"י המידע שקיבלנו, פריט XXX שהזמנת מחברת YYY חורג מהכמות המותרת ליבוא אישי.

הבנתי, מה אני צריך לעשות?

במקום לפנות לעמיל מכס באופן עצמאי, עמילות המכס של דואר ישראל תבצע עבורך את כל הפעולות הנחוצות במכס לצורך שחרור הפריט שהזמנת.

כדי שנוכל לפעול עבורך מול המכס, יש ליצור עמנו קשר בהקדם
בטלפון 076-8878600 או במייל
AMILUT@POSTIL.COM