איזה כיף, המוצר שהזמנת עושה את דרכו לישראל!
כדי לקבל אותו בהקדם, עליך לשלוח מידע חסר.
אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. כדי לחסוך זמן יקר ולזרז את הטיפול בתהליכי השחרור מהמכס עוד לפני הגעת הפריט לארץ, קיבלנו מידע מקדים אודות הפריט שהזמנת.
בהתאם לדרישות המכס, על המשלוח לכלול חשבונית. במסגרת אימות הנתונים,
נמצא שלא צורפה חשבונית לפריט XXX שהזמנת מחברת YYY.
למה צריך לצרף חשבונית?
כל משלוח שמגיע לישראל עובר הליך שנקרא שחרור מכס, הכולל דיווח על פרטי המשלוח לצורך תשלום מיסים כחוק. כחלק מהליך השחרור, משלוחים בשווי 100$ ומעלה מצריכים צירוף חשבונית.
בהיעדר חשבונית, לא ניתן לשחרר את המשלוח מהמכס.
הבנתי, מה אני צריך לעשות?
הכי פשוט שיש: לשלוח צילום של החשבונית למייל: AMILUT@POSTIL.COM.
אנחנו נדאג לכל השאר 😊