איזה כיף, המוצר שהזמנת עושה את דרכו לישראל!
כדי לקבל אותו בהקדם, עליך לשלוח מידע חסר.
אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. כדי לחסוך זמן יקר ולזרז את הטיפול בתהליכי השחרור מהמכס עוד לפני הגעת הפריט לארץ, קיבלנו מידע מקדים אודות הפריט שהזמנת.
בהתאם לדרישות המכס, על המשלוח לכלול פרטי תעודת זהות. במסגרת אימות הנתונים, נמצא שפרטי תעודת הזהות המשויכים לפריט XXX שהזמנת מחברת YYY
אינם תקינים.
למה בכלל צריך תעודת זהות?
כל משלוח שמגיע לישראל עובר הליך שנקרא שחרור מכס, הכולל דיווח על פרטי המשלוח לצורך תשלום מיסים כחוק. כחלק מהליך השחרור, משלוחים בשווי 150$ ומעלה מצריכים צירוף חשבונית ותעודת זהות תקינה.
מאימות הנתונים עולה שתעודת הזהות המשויכת למשלוח שהזמנת לא תקינה,
ואינה מאפשרת לשחרר את המשלוח.
הבנתי, מה אני צריך לעשות?
יש לשלוח את פרטי תעודת הזהות, בהתאם להנחיות הבאות:
- הנך קטין (מתחת לגיל 18)? יש לשלוח צילום תעודת זהות של אחד ההורים + צילום הספח.
- אין ברשותך תעודת זהות ישראלית? יש לשלוח צילום של דרכון זר או תעודת זהות זרה.
- בכל מקרה אחר, יש לשלוח את מספר תעודת הזהות שלך.
כדי שנוכל לפעול עבורך בהקדם, יש להעביר את המידע או המסמכים החסרים למייל: ID_AMILUT@POSTIL.COM.