דלג לתוכן מרכזי

איזה כיף, המוצר שהזמנת הגיע לישראל!

כדי לקבל אותו בהקדם, עליך לבצע פעולה חשובה.

אנחנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת לאפשר לך לקבל את הפריט שהזמנת בהקדם האפשרי. במסגרת הטיפול בתהליכי היבוא והמכס, קיבלנו מידע אודות הפריט שהזמנת.

בעקבות המידע שהתקבל ובהתאם לדרישות החוק, חשוב לנו לעדכן כי
פריט
XXX שהזמנת מחברת YYY מצריך פנייה מצדך לעמיל מכס.

למה עלי לפנות לעמיל מכס?

על מנת להקל על יבוא פריטים שנועדו לשימוש פרטי, נחתם בשנת 2019 צו היבוא האישי. בהתאם לצו, חלק גדול מהמוצרים המיובאים לשימוש אישי או משפחתי אינם מצריכים אישור מהרשויות. כדי להבדיל בין יבוא אישי ליבוא מסחרי, נקבע בחוק מהי הכמות המותרת במסגרת יבוא אישי:

  • במשלוח שעלותו עד 1,000$ - עד 30 יחידות מאותו הסוג בכל רבעון.
  • במשלוח שעלותו גדולה מ- 1,000$ - ניתן לייבוא עד 5 יחידות מאותו סוג בשנה קלנדרית.

עפ"י המידע שקיבלנו, פריט XXX שהזמנת מחברת YYY חורג מהכמות המותרת ליבוא אישי.

 

הבנתי, מה אני צריך לעשות?

על מנת לאפשר את שחרורו המהיר של הפריט, עליך לפנות לעמיל מכס כדי שיבצע את הליך השחרור. מכיוון שדואר ישראל אינו יכול לבצע פעולה זו עבור המשלוח שהזמנת, נדרשת מעורבותך.

לנוחיותך, ניתן להוריד את החשבונית ששלח הספק, ולשלוח אותה לעמיל המכס.
כפתור: להורדת החשבונית >>

את אישור השחרור מעמיל המכס, יש להעביר למייל הבא: AMILUT@POSTIL.COM.
יש לצרף למייל את מספר המשלוח.

לאחר קבלת האישור נוכל לשלוח לך את הפריט.