ביטוח – דואר ישראל

עושים ביטוח בדואר ישראל

מהפיכה דיגיטלית בדואר ישראל כבר אמרנו? 

הדואר מתפתח ומשתדרג, ואתם מרוויחים. הוספנו שירות חדש לסל השירותים הרחב שלנו – דואר ביטוח. ביטוח רכב, ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה מלאה לצרכים שלכם.  

אנחנו מזמינים אתכם לבטח ולהרוויח בואו לקבל הצעות משתלמות במחירים תחרותיים ואטרקטיביים במיוחד עם דואר ביטוח.

הכירו את הביטוחים שלנו

מהיום תוכלו למצוא באתר ובאפליקציה שלנו, שירותי ביטוח משתלמים: ביטוח רכב מקיף וביטוח רכב צד ג'.

בקרוב- ביטוח נסיעות לחול וביטוח דירה.

איך זה עובד?

קבלת הצעות ביטוח כמו ביטוח לרכב או הצעת ביטוח בריאות לחול מעולם לא הייתה פשוטה יותר. כל שעליכם לעשות זה למלא שאלון דיגיטלי מפורט עבור הביטוח שבחרתם, ובסיום התהליך תקבלו לפחות הצעה אחת משתלמת במיוחד, בהתאם לצרכים שלכם וללא צורך בהמתנה לנציגי שירות. השירות מופעל על ידי דואר ביטוח, ופועל במודל של סוכן אובייקטיבי, המאפשר לבחור פוליסה מבין מספר הצעות של חברות ביטוח שונות.  

רוצים בכל זאת לדבר אתנו? בשמחה. השאירו פרטים וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי. 

ביטוח רכב

מחפשים ביטוח חובה לרכב? אולי ביטוח מקיף לרכב? הגעתם למקום הנכון 

השוואת ביטוח רכב היא הכרחית ויכולה להוזיל לכם את מחירי ביטוח הרכב בעשרות אחוזים. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. שואלים את עצמכם, האם עכשיו אנחנו גם חברת ביטוח רכב? התשובה היא: כן, גם. אנחנו נרגשים לבשר ללקוחותינו על מהפכה בתחום ביטוח הרכב חוסכים לכם זמן וכסף, במהירות ונוחות. 

שואלים איך חוסכים בביטוח רכב? השוואת מחירים. מלאו את השאלון הדיגיטלי ובעוד זמן קצר כבר תוכלו לקבל מבחר הצעות משתלמות, ביניהם תוכלו לערוך השוואת מחירי ביטוח רכב  מקיף  או  צד ג'

ביטוח נסיעות לחו"ל

רכשתם כרטיסי טיסה? זה הזמן לבטח את הטיסה וכמובן שגם אתכם. ביטוח טיסה לחול וגם ביטוח בריאות לחול עושים בדואר ישראל. הזמנת ביטוח רפואי לחול מעולם לא הייתה פשוטה יותר ממלאים שאלון דיגיטלי מפורט ומקבלים לפחות הצעה אחת משתלמת, במינימום מאמץ. והיתרון, גם ביטוח נסיעות לחו"ל וגם השוואת מחיר. מהיום פשוט כל כך להשוות בין ביטוחי הנסיעות לחו"ל ולחסוך כסף.

בקרוב! ביטוח דירה - תכולה ומבנה

מחפשים ביטוח מבנה? ואולי ביטוח תכולה? את הכל תמצאו בדואר. 

לפני שרוכשים ביטוח תכולה וביטוח מבנה, חשוב מאוד להתאים את הכיסויים הביטוחיים לצרכים שלכם. לקחת בחשבון את סוג הדירה, המיקום שלה, התכולה והחפצים יקרי הערך שלכם, וכמובן המחיר.  

אנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את כל הבדיקות, ולרכוש ביטוח דירה במחיר משתלם כדי שתוכלו לישון בשקט, תוך ידיעה שהמקום הבטוח שלכם מבוטח. 

מוזמנים לקבל הצעות מחיר משתלמות ומהירות לביטוח כאן באתר. 

מעדיפים להזמין את הביטוח באופן טלפוני? הנציגים והנציגות שלנו ישמחו לעזור. השאירו פרטים והם כבר יהיו בקשר.

*הדואר סוכנות לביטוח בע"מ, מספר רישיון 514856095. ענף ביטוח כללי

יש לכם שאלות? הנציגים והנציגות שלנו ישמחו לענות

*2237



פתח צ'אט