דלג לתוכן מרכזי

ממשיכים לתת שירות - שאלות ותשובות

לקוחות יקרים,

 

אנו בדואר ישראל עושים את מירב המאמצים על מנת להמשיך ולספק לכם את השירותים הנדרשים. להלן שאלות ותשובות על שירותי הדואר בתקופה מאתגרת זו.

דואר ישראל מאחלת לכם בריאות טובה ואיתנה.


שאלות ותשובות

הדואר כרגע מוגדר כארגון חיוני ולכן אנחנו היחידים שפועלים בעוד רוב סניפי הבנקים - סגורים. לאיתור סניף ושעות פתיחה

אנו נותנים כמעט שירות מלא לרבות שירות פרונטלי ומסירת חבילות.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, חל איסור התקהלות מעל 10 אנשים, אי לכך הלקוחות מתבקשים להמתין בסבלנות לתורם מחוץ ליחידה עד לזימונם ולשמור על מרחק של 2 מטר אחד מהשני כמו כן אין להיצמד לזכוכית האשנב.

מומלץ מאוד להזמין תור בקליק לסניף הדואר באפליקציית דואר ישראל ובאתר החברה.

להזמנת תור בקליק

 

מומלץ בעת הזו לעסקים קטנים להשתמש בשירותים הבאים:

שירות הפקדות לבנקים בבנק הדואר

השירות מיועד להעברת מזומנים מכל יחידת דואר לטובת כל חשבונות הבנקים בארץ . לפרטים נוספים

שירות שליחים מדלת לדלת ללא דמי מנוי 

שירות המאפשר לשלוח חבילות מדלת לדלת ללא צורך במנוי וללא כל התחייבות . 

להצטרפות לשירות הירשמו ל- MY POST

אנו פועלים מול החברות הבינלאומיות על מנת לייצר רציפות הטסה ופתרונות שיאפשרו המשך מסירת חבילות ללקוחותינו גם בתקופה זו.

מוקדי השירות של דואר ישראל ממשיכים לתת שירות באמצעות :

  • המוקד הטלפוני 171 לרבות "צאט עם נציג שירות"
  • אתר האינטרנט
  • מוקד השירות של בנק הדואר
  • שירות הלקוחות של דואר שליחים

לפרטים נוספים לחץ צור קשר