דלג לתוכן מרכזי

אודות בנק הדואר

שירותי בנק הדואר ניתנים על ידי השירות הבנקאי של דואר ישראל עפ"י חוק רשות הדואר 1987.
לקוחות עיסקיים משלמים בגין שירותי בנק הדואר בהתאם לתעריפים הקבועים בתקנות, ולקוחות פרטיים אינם משלמים עמלות דלפק בגין השירותים הניתנים בבנק הדואר.
השירותים ללקוחות ניתנים באמצעות 700 סניפים וסוכנויות הפזורים בכל רחבי הארץ, הנתמכים על ידי מערכת מרכזית של מחשבים וניהול חשבונות הבנק.
בהתאם לחוק בנק הדואר לא משולמת ריבית על יתרות זכות ואין אפשרות למשיכת יתר.
בתאריך 1.3.2006 הפכה רשות הדואר לחברה ממשלתית בשם "חברת דואר ישראל בע"מ" ובנק הדואר הפך לחברת בת של חברת הדואר.
במסגרת השינוי המבני האמור ,השירותים הכספיים ניתנים על ידי חברת דואר ישראל בע"מ באמצעות חברת הבת – בנק הדואר .

הפיקוח על מתן השירותים יעשה ע"י גורמי הממשלה על פי הסמכויות הקבועות בחוק. עם המעבר לחברה, הופכת חברת בנק הדואר לעוסק מורשה ולתעריפי בנק הדואר יתווסף מע"מ כחוק. לשינויים המשפטיים לא יהיו השלכות על מערכי השירותים הניתנים כיום ללקוחות.

לתשומת לבכם, סדר ניתוב השיחות השתנה ולבעלי חשבון התווסף מידע בנושא זמינות שיק וחריגה זמנית.

צור קשר בנק הדואר

לקבלת מידע על חשבונך ולביצוע פעולות בחשבון, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו :
מוקד עו"ש של בנק הדואר בימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 8:00 וביום ו' בין

השעות 12:00- 8:00
 
טלפון : 02-5005303 , פקס : 02-5005300
 
לקבלת מידע על המרות, העברות כספים במט"ח וכרטיסים נטענים, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו:
מוקד מט"ח של בנק הדואר בימים א' – ה' בין השעות 17:00 – 8:00 וביום ו' בין השעות 12:00 – 8:00
 
טלפון : 076-8871133 , פקס : 02-5005315

פניות בכתב יש לשלוח אל :
בנק הדואר - תחום שירותי לקוחות
רח' שדרות הרכס 21.
מודיעין  7178437.
ניתן לפנות אלינו גם באמצעות מייל.
בכל מתן הוראה לביצוע פעולות בחשבון באמצעות מייל זה יש לצרף בקשה חתומה בהתאם לדוגמת החתימה בבנק.