מידע חשוב ללקוחותינו בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל':
גם בלחימה, חברת דואר ישראל מחוייבת להעניק לכם את שירותי הדואר ובנק הדואר בכל הארץ.
במסגרת זאת, חברת דואר ישראל מניידת את הדואר של יישובי עוטף עזה וקו העימות בצפון אל האתרים אליהם פונו היישובים במלונות ובתי הארחה באזור ים המלח, אילת ומתחמים רבים נוספים ככל שניתן ובתאום כך שכל דבר דואר המיועד לכל יישוב מנויד אל המיקום הנוכחי של התושבים.
עם מאות סניפים פתוחים, ואלפי עובדים, דוורים, שליחים ונציגי שירות במוקדים הטלפונים- אנחנו ממשיכים לחבר עולמות בשבילכם בכל מקום.
על מנת להקל על ציבור הלקוחות מהדרום ומקו העימות ששינו כתובת באופן זמני או לתקופה ממושכת בשל הלחימה, וכלל הציבור שעוסק כעת במאמצי הלחימה או התמיכה בקהילה ובבית, ביצענו שורה של הקלות והתאמות לשירותים.
מוזמנים להתעדכן כאן באתר, בפייסבוק, בסניפים ובמוקדים הטלפוניים של דואר ישראל במספר 171 ושל בנק הדואר 02-5005303
שירות 'עקוב אחרי' למפונים, ללא עלות לארבעה חודשים
כאשר עוברים כתובת והשולח אינו מעודכן בשינוי הכתובת, דבר הדואר עלול להגיע לכתובת הישנה. שירות דואר עוקב מבטיח שהמשלוח שנשלח באמצעות דואר ישראל, יגיע ישירות לתיבת הדואר החדשה שלכם, גם אם הוא נשלח לכתובתכם הקודמת.
במידה ושיניתם כתובת באופן זמני או לתקופה ממושכת, חברת דואר ישראל מעניקה את שירות 'עקוב אחרי' לתושבי הישובים הבאים ללא עלות לתקופה של 4 חודשים, על מנת שהדואר שממוען לכתובת הקבועה יגיע עד אליכם לכתובת הזמנית. שירות "עקוב אחרי" מבטיח שהמשלוח שנשלח אליך באמצעות דואר ישראל יגיע גם לכתובת הזמנית.
ניתן להפעיל שירות 'עקוב אחרי' לדואר באמצעות נציגי המוקד הטלפוני בטלפון 171 ודרך האתר
כמו כן, מומלץ לעדכן את כתובת המגורים הזמנית באתר מערכת "יחד" הממשלתית - אשר תעדכן עבורכם אוטומטית את החברות והארגונים הגדולים בכתובת המעודכנת למשלוח מכתבים
בתום 4 חודשים, תוכלו להאריך את השירות בתנאי שירות רגילים בהתאם להחלטת חברת דואר ישראל.
לפרטים על שירות "עקוב אחרי" לחצו כאן
להפעלת שירות "עקוב אחרי" לחצו כאן
שינויים בשעות הפעילות בסניפים
דואר ישראל עושה כל מאמץ לשמור על רצף השירות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף. בעקבות המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף, ייתכנו שינויים במועדי פתיחת הסניפים והשירותים השונים. גם בימי מלחמה, חברת דואר ישראל מפעילה קרוב ל-400 סניפים ברחבי הארץ ומעל 600 מרכזי מסירה בעסקים קטנים בישובים השונים. לעדכון עבור שעות הפעילות בטרם ההגעה ליחידה יש ללחוץ על הקישור הבא שימו לב כי המידע בדף עשוי להשתנות מעת לעת.
לידיעת לקוחות בנק הדואר
מוקד בנק הדואר פועל לאחר קבלת המסמכים חתומים הנשלחים על ידי הלקוח. את המסמכים ניתן לשלוח למייל או לפקס 02-5005300.
המוקד פתוח בימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 17:00 וביום ו' 8:00 - 12:00.
כמו כן, באפשרות נציגי שירות הלקוחות במוקד הלקוחות של בנק הדואר לחבר את הלקוחות לשירותי הדיגיטל של הבנק בכדי לבצע פעולות באופן עצמאי 24/7.
על מנת לבצע את החיבור יש להעביר למוקד במייל הסכם חתום וצילום ת"ז.
בנושא דואר ונושאים אחרים ניתן לפנות לשירות לקוחות של דואר ישראל בלחיצה על הקישור
חשוב להישמר גם בחזית הסייבר
במיוחד בימים אלו, חשוב לשמור על ערנות יתרה בכל הנוגע להונאות רשת ולניסיונות לדלות פרטים אישיים בהודעות המתחזות לגורמים מוכרים כמו הדואר, בנקים, משרדי ממשלה ועוד.
קיבלתם הודעת SMS או מייל עם בקשה לתשלום או למסירת פרטים אישיים במייל לטובת קבלת חבילה? היכנסו לאתר דואר ישראל, ובדקו באמצעות מספר הפריט האם יש צורך בביצוע פעולה כלשהי. במידה וכן, תוכלו לעשות זאת ישירות באתר.
שימו לב: אם לא נמסר מספר פריט בהודעת התשלום, לא מדובר בהודעה מדואר ישראל.