דלג לתוכן מרכזי

חברת הפצה לעסק: כל מה שחשוב לקחת בחשבון

כדי שהעסק שלכם יעבוד ויפרנס אתכם ואת העובדים - הרבה דברים צריכים לקרות
וכל אחד מהפרטים צריך להתרחש בדייקנות, בתזמון נכון, ברגישות ובסטנדרט השירות שאתם רוצים לראות בעסק שלכם.

בעסקים רבים, אחד המרכיבים החשובים לתפקוד העסק ולרציפות העסקית הוא מרכיב ההפצה. עסקים שמייצרים או משווקים מוצר צריכים לוודא שהמוצרים שלהם מגיעים ללקוחות בצורה יעילה ומהירה.
גם עסקים שמעניקים שירותים זקוקים לשירותים אמינים ומהירים של מסירה של חבילות.
אבל זה לא מספיק. עסקים מודרניים, גם הקטנים ביותר, השתכללו מאד עם השנים וכיום כולם יודעים שחוויית הלקוח מורכבת מפרטים רבים, וכל אחד מהם אמור להיות לא פחות ממושלם -  לכן בחירת זרוע ההפצה של העסק שלכם היא בחירה קריטית, שיכולה להשפיע מהותית על תפקוד העסק ועל חוויית הלקוח.

מהי חברת הפצה?

חברת הפצה היא חברה המספקת שירותים לוגיסטיים של איסוף, אחסון, אריזה ומשלוח של פריטים וסחורות.
חברת הפצה תפעל כמו זרוע אינטגרלית של העסק מתוך תפיסה, שהיא משרתת גם את הלקוח וגם את לקוח הקצה ("הלקוח של הלקוח").

כיצד לבחור חברת הפצה?

כשאתם בוחרים חברת הפצה, השיקול המרכזי הוא תפקוד וזמינות העסק שלכם, וחוויית הלקוח, כלומר נמען החבילה.
תרצו להתבונן בפרמטרים החשובים הבאים: זמינות, מחיר ועלות-תועלת, מגוון שירותים, מעקב נוח, מהירות ונסיון. כל אחד מן הפרמטרים הבאים ירכיב את הפאזל שהוא זרוע ההפצה של העסק שלכם ועשוי להשפיע על תפקוד העסק ועל היכולת שלו לשמר ולטפח לקוחות.

למה כדאי לבחור בדואר ישראל כחברת הפצה?

דואר ישראל היא מותג ההפצה הגדול והותיק בישראל ומציעה את הפריסה הרחבה ביותר בישראל. החברה גדלה והשתכללה עם המהפכה הדיגיטלית וכיום מעניקה שירותי הפצה מהירים עם חוויית לקוח מלאה, לפי הסטנדרט של חברות הפצה ושילוח בינ"ל גדולות.

אילו עסקים משתמשים בדואר ישראל כמענה ההפצה שלהם?

עבור עסקים רבים בישראל, דואר ישראל היא הבחירה האולטימטיבית מבין חברות ההפצה והשילוח.
עסקים מכל סוגי התעשיות, המגזרים והענפים, קטנים בינוניים וגדולים בוחרים בדואר ישראל כפתרון לאסטרטגיית ההפצה שלהם.
מספר דוגמאות:

  • אתרי סחר אונליין, (חנויות מקוונות), שדורשים חוויית לקוח מושלמת. תחום זה השתכלל מאד, גם בעקבות מגיפת הקורונה, כאשר נמנעה מלקוחות הגעה לחנויות פיזיות.
  • בנקים, חברות אשראי, משרדי עורכי דין וראיית חשבון, שצריכים, בשוטף לשלוח ללקוחות מסמכים לחתימה, זימונים לערכאות משפטיות ועוד.

חברות גדולות: חברות ייצור, חברות טכנולוגיה ותאגידים גדולים המשתמשים בדואר ישראל לניהול שרשרת האספקה ​​שלהם.

להלן הפרמטרים החשובים, שבגללם תרצו לבחור בדואר ישראל כחברת הפצה עבור העסק שלכם

פריסה וזמינות

בתור מותג ההפצה הותיק בארץ, לדואר ישראל פריסה ארצית רחבה, עם סניפים בכל רחבי המדינה. משמעות הדבר היא שהחבילה שלכם יכולה להגיע לכל מקום ואתר בארץ במהירות וביעילות ומבחינת ניהול העסק, תקבלו מענה מלא לצרכי ההפצה שלכם ולא תצטרכו לעבוד עם מספר רב של חברות הפצה.

מהירות

דואר ישראל רואה במהירות ערך עסקי חשוב. ערך שהוא מרכיב קריטי בהגדרת חויית הלקוח וחוויית הנמען. כדי לתת מענה מודרני מושלם, החברה בנתה תהליכי עבודה דיגיטליים מתקדמים, שתומכים בערך המהירות.

מגוון שירותים

דואר ישראל שיכללה מאד את מגוון השירותים כדי להתאים לצרכים העסקיים של עסקים, שהתפתחו מאד עם השנים. לדוגמא - שימו לב לשירותים הבאים שנותנים מענה לעסקים רבים.

  • מדלת לדלתמערך שליחים ייחודי שיאסוף את החבילות והמכתבים שלכם מפתח הדלת ויסיע אותם אל היעד בבטחה,
  • Click2postנמען החבילה שלכם בוחר את נקודת האיסוף באמצעות קישור שנשלח אליו בהודעת sms. (חוויית לקוח, כבר אמרנו?)
  • שליחות אקספרס: משלוח סופר-מהיר, מסניף הדואר עד לנמען תוך 2 ימי עסקים בלבד.
  • B2B: הפצת חבילות מעסק לעסק.
  • משטחים: הפצת משטחים מעסק לעסק.

שירות לקוחות

נדבך קריטי בחוויית לקוח מושלמת הוא שירות הלקוחות. דואר ישראל מסוגלת לתת שירות לקוחות, שמקיף את חוויית הלקוח במלואה וניתן על ידי אנשי שירות מיומנים, שעוברים הדרכות ספציפיות כדי להיות מקצוענים בתחום שירות הלקוחות.

מעקב בזמן אמת

 אתר אינטרנט מודרני ואפליקציה ייעודית לטלפונים חכמים מאפשרים ללקוח מעקב קל ונוח, בכל רגע, אחרי סטטוס החבילה שלו. הורידו את האפליקציה החדשה של דואר ישראל ותוכלו להתרשם.

 

מחיר

בזכות הגודל, דואר ישראל מספקת מחיר תחרותי ומגוון השירותים שהיא מציעה, מאפשר ללקוחות לבנות תקציב חכם וגמיש שיתן מענה חכם בעלות-תועלת גבוהה עבור אסטרטגיית ההפצה שלהם.

השם דואר ישראל הוא השם הראשון שעולה כשמדברים על חברת הפצה בישראל.דואר ישראל היא לא רק מותג ההפצה הותיק בארץ, אלא החברה הגדולה והמובילה מבין חברות ההפצה המקומיות.
עם המהפיכה הדיגיטלית, דואר ישראל הטמיעה את ערכי השירות, האמינות והמהירות בחוויית הלקוח שלה, ויחד עם הפריסה הרחבה שלה, הפכה את הגודל ואת המותג ליתרון תחרותי בולט, לטובת לקוחותיה הרבים.