שירותים לבעלי חשבון בבנק הדואר

To more information in English   Arabic   Thai   Russian   Chinese

מנהלים חשבון בבנק הדואר

שירותי ניהול עובר ושב בעלויות אטרקטיביות במיוחד שלא תמצאו בשום מקום אחר.

אפשר לשכוח מעמלות גבוהות ודמי ניהול מופרזים, אצלנו בבנק הדואר תוכלו להנות משירותי ניהול חשבון עו"ש (עובר ושב) ומגוון שירותים נוספים שיעשו לכם את החיים יותר נוחים, ובתנאים נהדרים.

ניהול חשבון בבנק הדואר הוא הדבר הנכון ביותר לצעירים, למבוגרים ולמי שרוצים לנהל את הכסף שלהם בראש שקט.

למה ניהול חשבון בבנק הדואר?

  • סל שירותים משתלם: ביצוע פעולות בחשבון בעמלות נמוכות, וחלק מהשירותים ניתנים ללא עמלות בכלל.
  • ביצוע פעולות בקלות: ניתן לבצע פעולות באתר האינטרנט שלנו, באפליקציה, בכל אחד מסניפי הדואר הפזורים ברחבי הארץ, או באמצעות מתן הוראה בפקס.
  • שליטה בהוצאות ובהכנסות: מידע בזמן אמת ומעקב זמין ונוח על הפעולות בחשבון באמצעות אתר האינטרנט או האפליקציה "בנק הדואר – ניהול חשבון" להורדת האפליקציה.
  • בטחון פיננסי: בחשבון שלנו לא תוכלו "להיכנס למינוס", חוק בנק הדואר אינו מאפשר להימצא ביתרת חוב.

פתיחת חשבון בבנק הדואר

רוצים לפתוח חשבון? מעולה, את הצעד הראשון כבר עשיתם.

כדי לפתוח חשבון יש להציג תעודת זהות מקורית תקינה ובתוקף. פתיחת החשבון כרוכה בעמלת פתיחה - לתעריפון הבנק לחצו כאן.

לתשומת ליבכם: חוק בנק הדואר אינו מאפשר להימצא ביתרת חובה (אוברדראפט / "מינוס") ולכן כל פעולות החשבון מתבצעות במסגרת היתרה הזמינה בלבד. תתאפשר חריגה זמנית, פרטים – פרטים נוספים מטה. כתוצאה מכך צ'קים המופקדים לחשבון הבנק יהיו זמינים בתום 3 ימי עסקים שלאחר יום ההפקדה.

בתקופת המלחמה נקבעו הקלות בנושא ספירת צ'קים שחזרו לעניין הגבלת חשבון. במקרים כמצוין בסעיף 1 (א) ו(ב)(1) לתקנות צ'קים ללא כיסוי (סייגים לתחולת החוק) – התשפ"ד 2023 הגריעה היא אוטומטית ובמקרים כמצוין בס' 1 (ב)(2) – (5)  ו(ג) לתקנות, הלקוח נדרש לפנות אל הבנק בבקשה לגרוע צ'ק ממניין הצ'קים שחזרו.

לפנייה לצורך הגשת בקשה לגריעת צ'ק ניתן לפנות בפקס 02-5005300 או במייל. גריעת הצ'ק אינה פוטרת מהשלכות נוספות שעלולות להיות לאי תשלום הצ'ק, כדוגמת השפעה שלילית על דירוג האשראי של הלקוח, וזכות המוטב לפעול לגביית הצ'ק באמצעות לשכת ההוצאה לפועל.

לקוחות בנק הדואר נהנים ממגוון שירותים מתקדמים

לקוחותינו נהנים ממגוון דרכים בהן ניתן לקבל מידע על הפעולות שהתבצעו בחשבון, ללא עלות.

וגם, קבלת דפי מידע רבעוניים המפרטים את הפעילות שהתבצעה בחשבון. לקוחות המנהלים בחשבון מעל 13 פעולות בחודש זכאים לקבלת דפי חשבון חודשיים.

אפשר לקבל מידע ולבצע פעולות גם במענה הקולי בטלפון: 02-5005303.

בירור מידע על תנועות בחשבון, הזמנת פנקסי צ'קים ועוד, וניתן לקבל גם מענה אנושי. מוקד הלקוחות פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00.

שימו לב, על מנת לקבל קוד שירות למענה הקולי יש לפנות למוקד בנק הדואר: 02-5005303.

למידע נוסף על השירותים ופתיחת חשבון – לחצו כאן

קבלת "מסרון על החשבון"

עם "מסרון על החשבון" תוכלו להיות בטוחים שלא תפספסו שום עדכון על הפעולות שבוצעו בחשבונכם. באפשרותכם לקבל מסרון ישירות לטלפון הנייד על פעולות שונות כגון: יתרה, העברת משכורת, פרעון צ'קים, הפקדות ועוד (בהתאם לחבילת השירות).

מידע בזמן אתר יאפשר לכם ניהול יעיל של חשבון הבנק ולהימנע מחזרות צ'קים או הרשאות לחיוב למידע נוסף על שירות "מסרון על החשבון"

ביצוע פעולות באופן דיגיטלי

לקוחות בנק הדואר יכולים לבצע פעולות באמצעות אתר הבנקאות הביתית בקישור: או באפליקציה "בנק הדואר – ניהול חשבון" – להורדת האפליקציה.

בנוסף, ניתן להגדיר הוראה לביצוע פעולות באמצעות פקס או שליחת טופס סרוק במייל.

לרשימת הטפסים הזמינים לחצו כאן

שירותי העברות כספים 24/7 גם מבלי לצאת מהבית

ביצוע העברות כספים 24 שעות ביממה באמצעות אתר הבנקאות של בנק הדואר או באמצעות כל אחד מסניפי הדואר ברחבי הארץ, בהתאם לשעות הפעילות.

בארץ תוכלו להעביר:

  • עם שירות "מזומן בזמן": העברת מזומנים מהחשבון שלכם לסניף אחר.
  • העברה בנקאית: העברת כסף מהחשבון שלכם לחשבון אחר.

בחו"ל תוכלו להעביר:

  • ווסטרן יוניון: העברת כסף מהחשבון שלכם לחשבון שנמצא בסניפי ווסטרן יוניון.
  • יורו ג'ירו: העברת כסף מהחשבון שלכם לחשבון בחו"ל.

כרטיס תשלום שיקושר לחשבונכם

עם הכרטיס, מבית חברת ישרכארט, המשויך לחשבונכם, תוכלו לבצע רכישות בבתי עסק ומשיכת מזומנים בגבולות היתרה הזמינה בחשבונכם – למידע נוסף על כרטיס ישראכרט דיירקט.

*לידיעתכם, בהתאם להוראות החוק, לרבות חוק איסור הלבנת הון, תש"ס ס- 2000 וחוק לצמצום השימוש במזומנים התשע"ח 2018 ובהתאם למדיניות המתעדכנת מעת לעת, בנק הדואר עשוי להגביל את היקף השימוש במזומנים בעת ביצוע משיכות והפקדות.

חריגה זמנית

שירות זה מאפשר ללקוחות כיסוי יתרת חובה בחשבון עד לגובה המסגרת שאושרה ללקוח ומונע מצבים בהם חיובים יידחו כתוצאה מיתרה שאינה מספקת. חיובים שיאושרו במסגרת המנוי:

  • פעולות בבתי עסק בכרטיס ישראכרט.
  • חיובי צ'קים.
  • הרשאות לחיוב (מוסדות כגון: חברת החשמל, חברות תקשורת ועוד)

כל פעולה למעט: משיכות מזומנים (באשנב או בכרטיס חיוב), חיובי הוראות קבע (העברת כספים קבועה מהחשבון לבקשת בעל החשבון) והעברות בנקאיות.

להסכם המלא להצטרפות לתוכנית מסגרת אשראי ל"חריגה זמנית" לחצו כאן


פתח צ'אט